lauantai 13. huhtikuuta 2013

Viihteellä

Tässä on aika mennyt oikein mukavasti. Ensinnäkin, isännöitsijälle tehtiin valitus yläkerran tyypeistä. No toimitti kirjeen, ja yläkerran naapurit kierteli (puheidensa mukaan) ympäri naapurustoa ja kyselivät, ovatko koirat haitaksi. Eivät kuulemma olleet. Tää tosin on melko vaikeaa uskoa, kun pelkästään ko. naapurin puheiden mukaan tämä on tapahtunut, sillä ykskin naapurin isäntä on käyny ko. naapurin koirille ovea koluuttamas ja käskenyt hiljaa olemaan! o.O Noh.. tämä yläkerran nainen sitten tuli meidänkin ovea rimputtamaan. Noh, mä olin yksin silloin kotona, enkä uskaltanut ovea sille avata, kun oon kuullut sen raivarit siellä yläkerrassa. Eihän sitä tierä, mitä sellainen temperamenttinen ihminen tunteentuoksinassaan tekee! =( päätin odottaa niin kauan, että Heimo tulee ja sulkeuduin makkariin lukemaan hygieniapassin teoriaa. Kerran se nainen vielä kävi pimpottelemas meidän ovikelloa, mutta lopetti siihen. Noh, Heimo tuli illalla kotiina naapureista ei sen enempää kuulunut sinä iltana.

Seuraavana päivänä, tiistaina, mentiin Jennin kanssa pyöräileen. Oli ihan mukavaa! Kierrettiin pikkuinen lenkki, rupateltiin samalla ja katseltiin menoa niin kylällä kuin liikenteessä yleensäkin. =) Oltiin hetken aikaa kotona, kun Heimo tuli sinne (siis meidän kämpille). Se oli jutellu sen yläkerran naapurin kanssa. Yläkerran naapuri oli ollu vähän möks, kun Heimo antoi palautetta suoraan päin naamaa, kiltisti ja kohteliaasti, mutta ei mihinkään riitoihin jouduttu niiden kanssa. :D Koirat on sen jälkeen räykyttäny ihan yhtälailla, mutta en oo jaksanu valittaa siitä enkä reagoida siihen.

Mä oon taas lukenu sitä hygieniapassia tosiaan ihan into piukeena. Perjantaina, ku sain teoria-alueen luettua aloin miettiä, oonko ees oppinu mitään ylipäätään. Kauheeta, jos en olekaan oppinut mitään! :S Kauhee stressi tuosta.. toivottavasti menee testi läpi ja saisin sen hp-kortin ja -todistuksen. Oonhan mä sen suorittanu jo aikaasemminkin, mutta siitä on jo vuosia ja ainahan noi tentit jännittää hirveesti! =/

No joo, liikuttuakin on tultu ihan mukavasti. On jumpattu aamuin illoin, ja lenkillä oon käyny maanantaina, tiistaina ja perjantaina. Maanantaina kävin juoksemassa, tiistaina pyöräilemäs jennin kans, keskiviikon ja torstain olin kovissa vatsakivuissa (mistä huolimatta pakotin itteni jumppiin torstaina; keskiviikkona pidin vapaan) ja perjantaina käytiin Heimon kans pyöräilemässä ja Coffee Housessa vaahtokarkkikaakaolla. Nam! Muuten en oo kuntoillut, kuin nuo perusohjelmat. =)

Tänään (lauantaina) aamulla lähettiin Heimon porukoille. Oli tosi mukavaa; Heimo oli tekemäs kotitilallaan hommia ja minä autoin kotitöissä talon sisällä ruoanlaittoon liittyen. Lähettiin sieltä iltapäivällä ja tultiin Heimon siskon ja sen miehen luo. Täällä innostuttiin istuun iltaa, ja ollaan nyt pelattu Wiillä melkeen koko ilta, uusia ja hauskoja pelejä! On ollu ihan sairaan hauskaa! Päätin tulla tässä vielä illan päätteeksi kirjoittamaan tapahtumia, niin tulee tännekin päivitettyä tekstejä. ;)

Eipä tässä mitään erikoisempaa oo tapahtunut edes. Elohiirestä sen verran, et lääkäri meinas et silmät on kunnos ja elohiirelle ei voi mitään, niin selvittelin asiaa, ja kyllähän siihen ainakin helpotusta löytyy. Kirjailenkin tähän alapuolelle vähän juttuja, joita suositeltiin kokeilemaan ja jotka mulla ainakin omakohtaisesti on auttaneet tuon elohiiren kanssa! =)
1. Osta magnesiumia
2. Pyri rentouttamaan silmät ja silmän väpättävä lihas
3. Kylmä ja paine auttaa; paina jääpalaa siis hellästi elohiiren kohdalla.
4. Sulje silmät, ja HELLÄSTI painamalla hiero sitä silmän kohtaa, jossa elohiiri on

Tuo rentoutus on mulla ainakin auttanut tosi paljon!

Mutta joo, mä painun nyt maata. Huomenna on päivä uus, ja pian on viikko uus. Ootte ihania, rakkaat lukijat kun jaksatte mun tylsää elämääni käydä täällä lukemassa. ;) Ootte kaikki ihania!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pistäpä mielipidettä kehiin! Kysymykset, vastaukset, mielipiteet.. kaikki sallittuja, mutta pysy asiassa! ;)