maanantai 17. helmikuuta 2014

treenejä ja ruokavaliota

eipä oo mitään erikoosta tapahtunu. on tullu treenailtua hieman kovempaa jälleen, taas uus tehostekeino ollu käytössä. jotenkin odotin sen olevan paljon tehokkaampi, tai se näytti paperilla jotenkin vaativammalta mitä se sitte olikaan käytännössä. Valkku kyllä lupaili, et nyt tuleva treeniviikko olisi jo paljon vaativampi. Nyt on tämä treeniviikko ohi ja oottelen jo innolla uusia ohjeita, jotta pääsen ne kirjaileen mun vihkooni ylös!

Sain uuden ruokavalion nyt, kun tiivistelykausi alkoi. Siihen on ollut oma totuttelemisensa, kun ruokamäärätkin on pienempiä. Ei toki paljon, mutta pikkuisen. Ruokavalion muutos on sitte tuonu omat, uudet haasteensa myös tähän arkielämiseen.

Eka muutos itessäni mitä huomasin, oli väsymys. Niin mielettömän suuri väsy, että nukuin puolet päivästä, vaikka kuinka vastustelin nukkumista! Nukahdin istualleni vaikka minne! Kyselin asiasta valkulta joka totes, et on normaalia. Nyt tulee nukkua niin paljon kun nukuttaa, tää vaihe menee kyllä ohi. Yks päivä käytiin äitin kans sen kuntosalillakin, ja mä melkein nukahdin vastaanottoaulan tuoleille. No anoppilas ku oltiin, niin nukahdin istualleni oven kynnykselle (=kahden huoneen välissä oli ovi. Heimon hiuksia parturoitiin ja istuin kynnyksellä ovenkarmiin nojaten, katsellen työn etenemistä). Nukuin siinäki varmaan vartin, aina välillä heräillen. Pian sen jälkeen nukahdin olohuoneen lattialle ja nukuin melkein tunnin! Että tällasia aika hauskojaki tilanteita sitte syntyny muiden silmis, ku mä oon nukuskellu miten sattuu. Yöt oon saanu nukuttua tosi hyvin. Nukahdan melki heti sänkyyn päästyäni.

No väsy on vielä pieni huoli! Mielialathan täs on vaihdellu aika rajusti. Vähän väliä masentaa ja itkettää, kun taas yhtäkkiä vaan naurattaa, kohtapuoliin laulattaa. Heimo on naureskellu vieres, et 'ja taas mennään'.

Heh heh. Tämäkin vaihe mennee ohi vielä, kun tässä kärvistellään. Painoa on seurailtu, ja se lähti laskemaan aika voimakkaasti heti uuden ruokavalion vaihduttua. Saa nähdä, tuleeko uudelle viikolle ruokavalion kans jonkinlaisia ohjeita, katsotaan...

Sain tilattua tänään itelleni ne gripitkin, mitä oon suunnitellu jo hyvän aikaa tilaavani. Valkku tuumas, et ovat jo viikon lopulla mulla. Toivotaan näin! Saisin käyttää niitä jo perjantain treenissä. Lupasin valkulle tämän varoitellessa, että gripit häviää nopeesti jos ei kato niiden perään, etten ota niitä salitreenin aikana käsistäni pois ollenkaan. Roikkukoon mukana! Nyt kun on omia kamppeita varastettu niin on aivan yltiö-varovainen!

Hohhoijaa. mä oon siivoillu tänään aika ahkerasti koko päivän. Välillä kävin salilla ja sit takas kotiin syömään. Nyt sais taas jatkaa hommia! Hirveen ruoanhimon sillä saa ainaki hetkeksi unohrettua. Et ompahan jotain muutaki hyötyy ku puhtauden ylläpito! ;)

No joo, tää oli vaan tällaanen pikanen päivitys, mä taas meen tuonne jatkamaan jotaki enemmän tai vähemmän hyödyllistä puuhailtavaa, torstaina kirjottelen sitte vähän tarkemmin kuulumisia!

-suski-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pistäpä mielipidettä kehiin! Kysymykset, vastaukset, mielipiteet.. kaikki sallittuja, mutta pysy asiassa! ;)