torstai 7. helmikuuta 2013

Synttäreitä, kilpikonnia, kuntoilua

Noniin! Viime päiviin on taas mahtunut kaikenlaista. Mistähän kohtaa sitä lähtisin purkamaan.. ;)

Tosiaan viime päivityksessä kerroin rakkaan ja ystävien tärkeydestä. Ystävillä oltiinkin kyläilemässä hiljan, jolloin mua ja Heimoa kuvailtiinkin jonkun verran. Meillä oli vähän omaa kivaa, ja laitankin meidän kuvia tähän alle. Joskus on pariskunnalta löydyttävä omaakin huumoria, niin arjessa kuin juhlassakin. Eihän kyseessä olisi mikään pariskunta, ellei sillä olisi jotain aivan omaa! ;) <3


Sain palikan irti huojuvasta tornista,
vaikka kuinka mun epäonnistumista
vieressä manattiin -ja mun
keskittymistä häirittiin. ;)


Suudelmia <3


Heimo heitti jotain läppää, ei siinä VOI pysyä pokka! :P


"MINÄ sain tämän miehen!" ;)
Aika namu! ;) :P


No joo, se ilta olikin hassu :D Sitten alkoi tämä viikko, ja oon kuntoillut oikein kiitettävästi. Lenkkejä en oo vielä uskaltanut ruveta tekeen, mutta aamujumppa ja illan kahvakuulailu on onnistuneet hyvin, ja käsilihakset on alkaneet näkymään hyvin! =) Toki eilen en tehnyt illan kahvakuulaa, koska juhlin syntymäpäivääni, eikä se mättömäärä mahassa viittinyt alkaa kauheesti rehkiin. ;)

Tosiaan, eilen oli mun synttärit. Heimo teki mun päivästä aivan mahtavan! Aamulla, kun mun herätyskello soi, Heimo makas vielä mun vieressä! Kyselin, eikö se mee töihin (yleensä Heimo on jo aikaa lähteny töihin ku mä vasta kahdeksalta herään, heh), niin sanoi päivän olevan vapaa. Ihana yllätys! =) Jumpattiin siinä aamulla, heräiltiin rauhassa ja syötiin hyvä aamupala. Aamulla sain päivän ekan syntymäpäivälahjani (Heimolla on tapana hemmotella mua lahjoilla koko mun synttäripäivä); kuivakukkapuskan korissa. Kukat ovat ihan oikeista kukista kuivattuja koristeita, joista on tehty hieno kokonaisuus. Laitan siitä kuvan tähän alle!


Päältä


Edestä

Heimo on kyllä ihan uskomaton noiden lahjojensa kanssa! Jo ennen mun synttäreitä se osti mulle yllärilahjaksi, tyyliin 'tää on sitten sun synttärilahja'-ylläriksi, intialaisen maton ja Singstar-laulupelin. Pistän niistä kuvat tähän alle. Enpä olis uskonut että lahjoja tulee vieläkin lisää! :D Se on kyllä ihan uskomaton mies muistamaan naisen syntymäpäivää! Haluaa tehdä jokaisesta syntymäpäivästä ikimuistoisen. Heimo ei kuulu siihen ns. 'kategoriaan', missä mies unohtaa vuosi toisensa jälkeen merkkipäivät. Oma hemmotteleva rakkaani! <3


Ihana, intialainen matto! <3
Puna-mustalla alueella tuo kiiltävä,
on hopeanväristä lankaa,
kuin hopeahilettä.
Putouksen Karimin sanoin: "uh! uh! uuh!" ;)


Ja ihana singstar!
Mahtavia biisejä, ihana peli =)
Mun kolmas, hih! :D <3


No joo, sitte lähdettiin kylälle. Mentiin ensin sopurahaan hakeen jotain tavaroita. Heimo jatkoi hemmottelulinjaansa, ja sain munankeiton ajastimen. Tämä ajastin laitetaan kananmunien kanssa keitinveteen, ja ilmoittaa kananmunien senhetkisen kypsyysasteen tummentumalla asteittain. Sitten sain meikkipeilin, koska varsinkin illanistujaisissa ennen kylälle lähtöä monelle naiselle tulee yhtäaikainen tarve meikata ja tälläytyä. Tällöin on yksi peili lisää =) Sitten sain vielä Sutisarjan, johon kuului myös ripsiharja ja-kampa. Myöhemmin päivällä sain myös oikein alan liikkeestä meikkikynän, joka näkyy alla olevissa kuvissa. =)


Ihana PINKKI munanajastin :D


Peili =) 
Sopivasti meikkilaukun takana :D


Meikkejä. Ihan sopivasti ;)


Sopurahan jälkeen käytiin pankissa ja Tokmannilla ihan vain asioilla ja pyörimässä. Tokmannilta mentiin syömään. Päätösvaikeuksien kautta päädyttiin Amarilloon, ja saatiin kummatkin aivan mahtavat annokset. Heimolla oli jonkinlaisen tortillan sisällä hyvin mausteinen annos, jossa oli lihaa, paistettuja kasviksia ja ranskiksia. Mulle tuli alunperin pippurinen annos, josta pyysin oman mausteherkkyyteni vuoksi poistamaan pippurin, ja mun annokseeni kuului pihvi, kermaperunoita, paistettuja kasviksia ja kermakastiketta. Voi että oli hyvää! =) Kummatkin lähdettiin Amarillosta leveä hymy huulillamme. =) 

Amarillosta lähettiin Faunaan, Novaa kattoon. Olin niin varma, että Nova pääsisi jo kotiin. Nova oli liikkeessä pirteänä, mutta ei valitettavasti vielä päässyt kotiin. Pääsisi, jahka kakkaisi. Ekaa kertaa nähtiin sen naamakin. Se on tähän mennes ollu aina nokosilla, ku on liikkees käyty. Juteltiin siinä Novan terran lasin takana myyjän kans, ja ihan ku mun äänen kuultuaan, se käänty nopeesti ympäri ja vahtasi kaula pitkällä lasin takana. Sitten alkoi terran esittely. Kovaa kyytiä kaveri tepasteli ympäri terraa, ja aina välillä pysähtyi ja kääntyi katsomaan -ihan kuin varmistaakseen, vieläkö häntä seurataan. :D Suloinen kaveri! Rakastuin siihen ihan täysin. Se oli kuin Luna, mutta puolet isompi ja erittäin sosiaalinen! ... Olisin halunnut sen heti mukanani kotiin. Siksipä... Hyvin apein mielin lähdin liikkeestä, mutta Heimo nauratti mua pelleilyllään enkä kauan pysynyt surullisin mielin. Mä pistän tähän alle vähän Novasta kuvia. Kuvat on eiliseltä.


Luna kaula pitkällä liikkeelle lähdössä.


Luna ottaa kontaktia. =)


Kun lähdettiin Faunasta ja Heimo oli piristänyt mun apeuden pois tiehensä, vei tämä mut Coffee Houseen kahville. Oli kyllä hyvät kahvit! Tai Heimo otti limsaa ja mä jotain vaahtokarkkikaakaota, mikä muuten oli hyvinkin makoisaa ;) Heimolle otettiin suklaakakun pala, ja mä otin mansikkaisen 'Neekerinsuukon'. Niitä tosin ei vissiin saa enää sano sillä nimellä, mutta minä oon aina sanonu ja mulle ne tulee aina olemaan neekerinsuukkoja. Siitä ei pääse yli eikä ympäri! ;) 

Käytiin me sitten vielä Honkkarissakin, kattelemas vahaliinoja keittiön pöydälle. Ja Tokmannilla uudelleen. Muttei meille sieltä mitään löytynyt. Saatiin hankittua myös Novalle samanlaiset kirjaimet terran kylkeen mitä on Lunallakin. Suloista! <3 Kotiin tultuamme juotiin kakkukahvit, tai Heimo joi limua ja minä kaakaota (huomaatko toistuvan kuvion kahvituksissa?) :D Pelattiin kaks peliä Skibboa ja katteltiin loppuehtoo telkkaria. Päivä oli siis kertakaikkiaan fantastinen! =)

Facebookissa 80 kaveria oli onnitellut ja puhelimeenkin tuli onnitteluja. Helikin soitti omalta reissultaan mulle pitkän puhelun ihan vaan onnitellakseen syntymäpäivänä! Uskomatonta. Nainen järjesti omalta vierailultaan aikaa mulle, ihan vaan mulle, ja ihan vaan onnitellakseen ja muistaakseen. Eipä oo sellaistakaan kukaan kaveri mulle ennen tehnyt. =) Paitsi Heli <3 ... Sitä yhtäkkiä havahtui siihen, että vaikka kuinka tuntuukin joskus yksinäiseltä, niin silti ihmisiä on ympärillä tosi paljon! Ihmiset välittää, ja ne muistaa. Muistavat tällaisen pienen maanmatosen syntymäpäivänkin. =) Ehkä mä en loppupeleissä olekaan niin yksin, kuin mitä pahimmillaan voi välillä tuntua.. Onnellisena menin nukkumaan. Hykertelin tyytyväisyydestä ja nukahdin Heimon kainaloon. Rakkauden lämpö väreili päästä varpaisiin, kun Heimo rutisti mua ja tunsin, että ihminen jota rakastan ja johon luotan, pitää musta kiinni ja suojelee mua. Mitä ikinä tapahtuis. <3

Tänään sitten saatiin ilmoitus, et Novan saa hakea kotiin. Mä oon niin haltioissani! Oon jumppaillut ja siivonnut, katsonut Täydellisiä naisia, soitellut kavereideni kanssa, ja ootellut tietysti Heimoa kotiin. Sitten haetaan konna ja kalat. Oon aivan malttamattomana täällä venaillut pikkukonnaa haettavaksi, ja nyt kun se hetki on käsillä, niin aika kuluu ihan kammottavan hitaasti! :D Toivottavasti pian saatais lähtee hakeen ihanaa pikku Novalaniamme kotiin, ja alkaa tutustuttaa sitä Lunardon kanssa. =) Heli tulee illalla käymään ja näkee Novan meidän kavereista ensimmäisenä. Mä oon ihan varma, että Heli tykästyy tähän pikku nappisilmään ihan yhtälailla kuin Lunaankin! <3

Minäpä tästä lähden valmistautumaan ja oon yhteyksissä sitte myöhemmin! =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pistäpä mielipidettä kehiin! Kysymykset, vastaukset, mielipiteet.. kaikki sallittuja, mutta pysy asiassa! ;)