lauantai 19. lokakuuta 2013

KISAT !!

Nyt on kisoista kotiuduttu!

Koko viikko niitä vähän vastusti, yks sun toinen asia, mutta kisoihin loppuviimein päästiin. Kisoissa sain paljon uusia tuttavuuksia, ja ilta oli yks parhoista illoista kun on ulkona oltu, vaikka nyt ei aluksi viihteellä virallisesti oltukaan ;)

Kisan kierrokset koostu esittely-, haastattelu-, talent-, bikini- ja iltapukukierroksista. Kahdella ekalla kierroksella meillä oli sponssivaatteet päällä, ja mun asu oli aivan mahtava! Aivan sydäntä raasto antaa ne takaasin, varsinkin ne kengät! Ja housut, ja paita... ;) :P

Talent-kierroksella piti esittää oma liikunnallinen taito, ja esityksen piti kestää keskimäärin 20 sekuntia. Saatiin kuulla asiasta vasta paikanpäällä, ja vedin hatusta vaan tanssia ja miestenpunnerruksia. Lopuksi intouduin musaan, hyppelin tasajalkaa ja lähdin energiaa puhkuen pois lavalta. :D

Iltapukukierroksella mun pussi jossa mun iltapuku oli, oli hukas, mut sain onneks lainata yhden kilpailijan mekkoa, kun se oli ottanut kaks mekkoa -mun onnekseni- mukahan. Mekko oli kyllä ihan sai-raan siisti ja kaunis! =) Iltapukukierroksen päätteeksi jatkoon menijät julkistettiin. Kolme ihmistä päsi näistä osakilpailuista jatkoon, ja matkaavat semifinaaliin, joka pidetään huhtikuun eka viikonloppu. Sit jos siellä pärjää ja pääsee finaaliin, niin finaali taas pidetään huhtikuun viimeenen viikonloppu. Ja kaikki tämä siis vuonna 2014, luonnollisesti. ;) Jatkoon pääsijät julkistettiin ja kukas sieltä löyty. MINÄ! :P Oon kyllä tosi onnellinen, haave toteutui, tai ainakin haave sysättiin matkaan! <3

Nyt sitten alootetaan kovat treenit niin käytöksen ku lihaskunnonki osalta. Lihaskuntotreenit pysyy muuten melko samana, paitti ens viikollahan mun kolmijakoonen treeniohjelma muuttuu nelijakooseksi (plus maanantain bodypump), mutta käytöksen (lavalla käyttäytyminen, tyylit jne.) suhteen alkaa todellinen kouliminen. Ootan niin innolla! <3

Tuomariston haastattelusta ja kommenteistakin jäi kyllä tosi hyvä maku. En nyt sitä ala täs sen enempää avaamaan kuin kolmella asialla mitä jäi päällimmäisenä tuomareiden kommenteista mieleen: oon heidän mukaansa kovassa kunnossa, "hiomaton timantti" ja mulla on potentiaalia fitness-alalle. JEE! :D

Tästä se kuulkaa, ihmiset, lähtee.. Suskin tavoitteellisempi treenaaminen. Unelma on sysätty liikkeelle... <3 IHANAA viikonloppua kaikille, ja hei: nauttikaa joka hetkestä. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pistäpä mielipidettä kehiin! Kysymykset, vastaukset, mielipiteet.. kaikki sallittuja, mutta pysy asiassa! ;)