perjantai 17. tammikuuta 2014

Treenivapaata, ruokailuja, treenipäivää, treenien odottelua

Parissa päiväs taas jonku verran tapahtumia tullu. Keskiviikon treeni meni oikeen hyvin, sain selkään mahtavasti treenin tuntumaan, ja liikkeet meni perille asti just niinku on haettukin. Selkeesti selkälihakset on alkanu kehittyyn. Sen näkee sekä fyysisestä kehittymisestä että liikkeiden sujuvammasta suorittamisesta treenissä. On siis sanomattakin selvää, et olin tosi tyytyväinen treeniin.

Eilen oli sitte treenivapaa päivä. Selkälihaksissa kyllä tuntu et on tullu tehtyy jotain ja olihan se selkä vähän kipeekin, muttei niin pahasti mitä olin odottanut. Lepäilin kuitenki eilisen ja venyttelin pikkuusen. Kokkailin ja siivoilin kotona rauhakseen. Päivä oli kyllä melko tylsä! Ja pitkä...


*

Ruokailut on lähteny sujuun. En oo namuakaan laittanu suuhuni viinirypäleistä puhumattakaan. ;) Ja nälkä alkaa pysyyn kuris paremmin. Nälkä mulla toki on vieläkin, varsinkin aamupäivisin kun ruoan määrä on vähän pienempi. Mutta voi johtuu siitäkin et vatsa vieläkin totuttelee uuteen ruokavalioon ja on vähän sekasin, että mitä tapahtuu. Varsinkin nyt, kun sitä karkkia tai muutakaan hyväskää ei tungeta kurkusta alas enää yhtään. Mutta eikö se siitä ajan kans.

*

Tääki päivä on ollu jotenki kauheen pitkä. Oottelen, et reilu tunnin päästä sais vetää välipalan naamariin ja lähtee salille! Saa vähän muutaki tekemistä ku töllön vahtaaminen ja siivoilu. Tänään on viikon kovin treeni, tai ainakin mun mielestäni se on haastavin. Silti ootan sitä ku kuuta nousevaa. Se on melko lyhyt, mutta todella raskas! Ja palkitseva. Namskis! Meinaan tänään vetää paris liikkees vielä vähän paremmin ku viime viikolla. Painoja ei lisätä, mutta suoritustekniikka on vaativampi. Samanlainen, mutta liikkeet viedään pidemmälle, kun en viime viikolla päässy ihan sinne ääriasentoon. Oon aina ku pieni lapsi ku ootan salille pääsyä. Siellä saa päästää irti omista huolista ja purkaa höyryt pihalle pääkopasta. Se on mun henkireikäni, ja se on vielä niin kauheen kivaa! :D (moneskohan kerta kun mä tätäkin avaan tänne, heh) ... mut on se vaan IHANAA!

*

Kauheen vähän nyt keksin oikeestaan mitään kirjootettavaa.. :D Ei täs mun elämäs oo oikeen mitään muuta tapahtunu ku treeniä, lepoa, kotitöitä ja syömisiä. Toivoisin kovasti saavani myös duunia, josko jostain päin tärppäis, se olis kyllä hieno juttu! Nyt aion hakee työkkärin sellaselle kurssille, missä katteltais mulle sopivaa koulutusta ja sitä, sopisinko mä sitte sille alalle minkä valitsen. Kun jos ei täs nyt töitä saa, niin kyllä sitte on vaan kouluttauduttava, ettei cv näivety kasaan. Fitness-harrastus kun ei paljoo työnantajien mieltä lämmitä jos ei oo ollu omaa koulutustaan vastaavissa hommissa aikoihin... Toivottavasti pääsisin sille kurssille! Mä sit kerron kuinka kävi, jahka päätöstä sieltä päin tulee mullekin asti.

*

No mitäs muuta.. hmmm...., mun synttäritki lähestyy tässä. Jaiks! 25 vuotta tuntuu paljon suuremmalta ku 24. Ne on noi tasaluvut, ovat jotenkin niin konkreettisia vanhenemisen virstanpylväitä. ;) 2 vkoa ja 6 pv oon vielä tällä pienemmällä paalulla, ennenku hypätään tohon neljännes vuosisadan tasanteelle. ;) Yhren tutun issee oli sille sanonu 25-vuotispäivänään, et "noniin, sehän on jo neljännes vuosisata". Hehe, oli tuttuaki alkanu vähän naurattaan tuo kannustava kommentti! ;) Synttäriksi en toivo mitään muuta ku mahdollisuuden hommata ne gripit. Ne on pitäny hommata jo kauan aikaa, mut on täs tätä rahanmenoa ollu, niinku meillä kaikilla. Sitte ku mua huolettaa niin lujaa, kun sieltä paikasta mistä ne gripit ostetahan, ei voi ostaa laskulle. Se on siis nettikauppa. Ja mä en oo nettikaupasta koskaan ostanu mitään suoralla rahalla, vaan oon maksanu laskun aina sitte vasta, ku oon tavaran nähny. Ku jos tuote onki sitte vääränlainen niin siinä on aina omat tappelunsa vaihtaa tai palauttaa tuote ja saada rahat takaasin. Se menee niin paljon yksinkertaasemmin tolla laskulla, ainakin mun näkökulmastani. Mutta ne on kyllä ehdottomat, nyt kun painojaki alkaa olla enemmän. Mä oon ny paikannu niitä vähän noilla vetoremmeillä, mut on se niiden kans yhtä äheltämistä ja asettelua. Käytän niitä lähinnä maastavedoissa. Gripit oli niin mahtavat kun sain niitä isän vaimolta kokeilla, ja toimivat ku pieni kylä! Mutta hintaahan niillä on. Oon kuitenki aatellu, et jos saisin jostain hommattua vähän ylimääräästä, niin sitte kyllä satsaan niihin. Jos vaikka hyvä haltija tulis näin vuosipäivän tienoilla ja taikois mulle jonku lottovoiton tai vastaavaa. ;) hehe! Sitte ku mulla ne on, niin mitään muuta en sitte enää tarttekaan. Muuta ku ruokaa, sitä tarvitaan aina!

*

Äitin kans soiteltiin tänään ja se kyseliki multa et oonko muistanu syörä. Ihmiset on niin ihania kun ne muistaa kysellä. Äiti varsinkin, ihanaa kun on äiti joka kyselee ja on huolissaan, varmistaa että lapsi on turvassa. <3 Kerroin et oon muistanu syyä ja ruokamäärät on aika isoja, mutta oon kattonu et syön päiväs sen mitä kuuluu ja niinä aikoina kun kuuluu. Ja kehuin, et olo on mahtava. Ja niin se onkin! Pinnaa on enemmän ku pienes kyläs, ja ajattelutapakin on positiivisempi ku ikinä. Painajaisia tosin oon alkanu näkeen melkeen joka yö, no oikeestaan joka yö. Joko nään painajaisia tai sitten en mitään unia. Tietty siihen ny voi vaikuttaa ihan mikä vaan, elämäs tapahtuvat asiat, ruokavalio, mikä vaan. Enpä oo niistä huolissani, kun uni kerta katkee ku herään. Se olis ihan eri asia jos eläisin sitä unta vielä hereilläkin ollessani. ;)

No joo, mut mä voisin mennä nyt surffaileen jotain tonne ja kuluttaan aikaani, jahka tulee se salille lähdön aika. =) Kuullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pistäpä mielipidettä kehiin! Kysymykset, vastaukset, mielipiteet.. kaikki sallittuja, mutta pysy asiassa! ;)